ПЕРЕКЛАД ПУБЛІКАЦІЇ ПРОЕКТА «ЧИТАННЯ І ПИСЬМО ДЛЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ» Адаптований переклад з анг. / Алан Кроуфорд, Е. Венди Саул, Самуел Метьюз, Джеймс Макінстер; за заг. ред. Олени Пометун [версія без верстки]
2 ЗМІСТ ПЕРЕДМОВА ДО УКРАЇНСЬКОГО ВИДАННЯ ПЕРЕДМОВА ДО АМЕРИКАНСЬКОГО ВИДАННЯ
РОЗДІЛ 1: ПРИНЦИПИ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ Й КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ Найпродуктивніше викладання Рекомендації з організації активного навчання Мислити критично Середовище на занятті Як зробити програму навчання максимально ефективною
РОЗДІЛ 2: ТЕХНОЛОГІЇ І МЕТОДИ Й ВИКЛАДАННЯ Сценарії базових уроків і як їх читати ПЕРШИЙ БАЗОВИЙ УРОК: ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ НА ОСНОВІ ТЕКСТУ Як читати сценарій цього уроку Урок Аналізуємо цей урок
МЕТОДИ Структурований огляд Знаємо/Хочемо дізнатись/Дізналися Читання в парах/Узагальнення в парах Лінія цінностей Твір-п'ятихвилинка
ВАРІАНТИ ЦИХ МЕТОДІВ І МЕТОДИ, ПОВ'ЯЗАНІ З НИМИ Що?/Ну й що?/Що тепер? «Мозковий штурм» «Мозковий штурм» у парах Дошка запитань Пошук запитань
Комментариев нет:
Отправить комментарий