вторник, 9 февраля 2021 г.

Нові надходження

   Бібліотека отримала навчально –методичні посібники-

 

"Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід".

Навчально-методичний посібник "Учні початкових класів із порушеннями зору: навчання та розвиток".

Навчально-методичний посібник "Учні початкових класів із порушеннями слуху: навчання та розвиток".

Навчально-методичний посібник "Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток".

Навчально-методичний посібник "Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток".

Навчально-методичний посібник "Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток".

 

Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: освітній простір учня початкової школи»

Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах»

Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: розвиток критичного мислення в учнів початкової школи»

 Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи».

Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: використання інформаційно-комунікаційних технологій у 3–4 класах закладів загальної середньої освіти».

Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: організація взаємодії з батьками учнів почат.школи».

Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 3–4 кл

Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: розвиток читацької компетентності в учнів початкової школи в системі інтегрованого навчання»

 Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 1–2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу».

Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 3–4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу».

 Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу  «Я досліджую світ» у 3–4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу».

 Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання математики у 3–4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів».

Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 3–4 класах на засадах компетентнісного підходу».

 

 

.


Комментариев нет:

Отправить комментарий